sobota, 4 kwietnia 2015

Etui na długopisy - Matrioszka


Witam!
Dzisiaj prezentuje etui, które w moim przypadku przeznaczone jest na długopisy, gdyż zawsze w torebce ciężko mi je znaleźć. Etui z motywem matrioszki mam nadzieję, że się spodoba i zachęcam do zrobienia własnego :) 



Do zrobienia etui potrzebujesz:

1. Filc w kolorze: granatu, czerwienia, zieleni, beżu (2 odcienie) i brązu.

2. Kolorowe kwiatuszki i koraliki.

3. Nici czerwona, beżowa, zielona.


Krok 1: Wycinamy z filcu elementy:



Krok 2: Przyszywamy kwiatki na fartuszku z koralikami, jednocześnie przyszywając do zielonej części matrioszki.


Krok 3: Szyjemy oczy i usta a następnie przyszywamy włosy (ich dolną część)

Krok 4: Przyszywamy górną część włosów wraz z buźką do czerwonej części i jednocześnie zahaczając o zieloną część filcu.


Krok 5: Obszywamy ,jednocześnie przyszywając do podstawy naszego etui, czerwoną część laleczki. To samo robimy z zieloną. Niestety trzeba pamiętać aby zmienić kolor nitki.


Krok 6. Obszywamy brzegi etui czerwoną nicią i gotowe!





3 komentarze:

  1. Etui na długopisy to bardzo fajny pomysł. Ja zawsze czegoś do pisania muszę szukać sto lat.

    OdpowiedzUsuń
  2. Genialna :D modny, folkowy dodatek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne, ja mam podobne, ale etui na telefon.
    Zapraszam do siebie. :)
    http://newliferecenthistory.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń