poniedziałek, 22 czerwca 2015

Breloczek Minionek z filcu



Cześć! 
Ostatnio coraz częściej widzę motyw Minionków więc postanowiłam sama sobie takiego stworzyć. Zostały mi ostatnie skrawki filcu więc przy okazji muszę złożyć nowe zamówienie. 







Do wykonania Minionka potrzebowałam:
- filc: żółty, czarny, niebieski, szary, brązowy i biały.
- igłę i nici,
- watę do wypchania,
- wstążkę.

Szablon znalazłam w internecie i był na prawdę pomocny bo sama całkiem inaczej bym do tego podeszła.





Na przyszłość chce zmienić trochę formę bloga i dawać konkretne instrukcje jak coś zrobić krok po kroku wraz z szablonami, aby to było bardziej praktyczne i zachęci czytelników do odwiedzania mojego bloga :)

6 komentarzy:

  1. uwielbiam minionki a ten jest przesłodki :)
    i taki nowy pomysł na posty w formie instrukcji krok po kroku może być naprawdę fajny :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myśle, że taka forma byłaby lepsza dla czytelników :) ale to następnym razem postaram się już wykorzystać mój plan!

      Usuń
  2. mogę prosic o szablon ?? :) Minionek cudowny !!! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak uwielbiam :) A Boba kiey dostaniemy :)

    OdpowiedzUsuń