środa, 17 czerwca 2015

Królik - lalka szmacianka Tilda


Cześć!
Dawno mnie tu nie było ale już powoli będę nadrabiać tą nieobecność.
Filc jednak odstawiam na razie na bok ponieważ moją uwagę zwróciły lalki z materiału - Tildy. Bardzo podoba mi się ten styl a ona same są świetną ozdobą w domu.



Mój pierwszy królik.
O ile z ciałem nie było problemu to najwięcej czasu zajęło zaprojektowanie i uszycie ubranka. Trochę się namęczyłam ale było warto. I uważam że efekt jest świetny jak na pierwszy raz.








I jak Ci się podoba? :)

5 komentarzy:

  1. Jest przeuroczy! Aż nie do wiary, że to Twój pierwszy taki królik! ;)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama nie wierzę do końca, że mi tak dobrze wyszedł. Na pewno to nie mój ostatni królik a z czasem będzie coraz lepiej!

      Usuń
  2. Cudny! :) Uwielbiam rzeczy ręcznie wykonane :) Przyjemnie się ogląda Twojego bloga! :)
    Buzi!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo i zapraszam ponownie :)

      Usuń