wtorek, 9 czerwca 2015

Sowa na brążowym kółku


Cześć!
Wczorajsza ponura pogoda sprawiła, że wróciłam do mojego zapomnianego hobby. Padło na kolejną sowę w kółku. Jestem zadowolona z efektu i na pewno jeszcze nie raz się skuszę na tego typu robótkę :)


Do wykonania sowy na kółku zużyłam:
- styropianowe koło,
- filc,
- koraliki
- nici
- klej
- falbankę
- trochę kreatywności :) 

Z racji tego, że robiłam ją ok godziny 23, wykonanie ładnych zdjęć dotyczących instrukcji było nierealne więc dzisiaj tylko efekt końcowy.

Mam nadzieję, że się podoba! 








3 komentarze:

  1. super blog! masz bardzo fajne prace, dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  2. przesłodka jest ta sówka ;) śliczne prace ;)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Prezent idealny dla mojej kolezanki, ponieważ ona uweilbia sówki :)

    OdpowiedzUsuń