sobota, 29 sierpnia 2015

Poduszka handmade - mięciutki piesek


Witam po długiej przerwie :) 
Powoli zaczynam nadrabiać zaległości i mam nadzieję, że wrócę do regularnych postów. Aktualnie czekam na zamówione materiały jednak znalazłam w domu jeszcze trochę starych tkanin z których powstała ta oto poduszka - Piesek. 


Poducha wykonana z przyjemnego dla dotyku materiału - zamszu, kolorowej tkaniny w kwiatki i drobnych elementów z filcu. Wypełniona puchem antyalergicznym. 

Szerokość 42 cm
Długość 25 cm (bez uszu)





Jak na pierwsza poduszkę i powrót do szycia na maszynie po długiej przerwie uważam za udany :)


Z racji tego, że wykroje przygotowałam wczoraj wieczorem (miałam ogromną wenę!) nie miałam możliwość zrobić zdjęć i dać instrukcji krok po kroku. Nauczyłam się jednak kilku rzeczy, które uwzględnię już przy następnym egzemplarzu, gdzie przedstawię szczegółowe kroku zrobienia własnej poduszki - pieska.


A Ty szyłaś już kiedyś poduszkę? 

Jaki Ci się najbardziej podobają? 

Kupiłabyś podobną poduszkę handmade czy wolisz produkty sprowadzane z np. Chin? 


18 komentarzy:

  1. O matko, cudny! :) Pozdrawiamy serdecznie i zazdrościmy talentu.
    Aż zaobserwowaliśmy.
    I zapraszamy do nas (link w nazwie).
    Włóczykije

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo! Powstał pod wpływem chwili także nie jest też do końca dobrze wyprofilowany ale jestem zadowolona :)
      Oczywiście z chęcią odwiedze Waszego bloga - uwielbiam podróże.
      Pozdrawiam!

      Usuń
  2. trzeba mieć talent i cierpliwość.. zazdroszczę Ci :) :D

    Zaobserwuj mnie, a odwdzięczę się tym samym i kilkoma komentarzami! 👌
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To nic trudnego, wystarczy poćwiczyć :)

      Usuń
  3. Jaki cudowny! Masz talent :)
    http://nikolaobecna.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo fajny! Ogólnie tworzysz śliczne rzeczy i masz bardzo przyjemny wygląd bloga - nie pozostaje mi nic innego jak zaobserwować i zostać na dłużej! :) Też prowadzę bloga o rękodziele, więc jeśli masz ochotę, zapraszam :)) ♥klik♥

    Pozdrawiam,
    Dagmara

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo! Bardzo się cieszę z nowego obserwatora! :)

      Usuń
  5. śliczny :)

    W WOLNEJ CHWILI ZAPRASZAM DO MNIE :)

    KLIK

    OdpowiedzUsuń
  6. Łał! Niesamowita ta poduszka! Jestem pod wrażeniem. Przejrzałam kilka Twoich wcześniejszych postów i są równie świetne! Zaobserwowałam!
    http://written-by-life.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziekuję bardzo! Bardzo się cieszę z nowego obserwatora! :)

      Usuń
  7. Zawsze kiedy próbuję swoich sił, nie wychodzi mi. A ponieważ jestem zbyt leniwa my próbować setki razy, wolę kupować gotowce.
    A ta podusia - cud, miód i malinki ♥

    mój blog ---> http://mietowacytadela.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od razu też nic nie wychodzi, trzeba poćwiczyć :) Dużo ludzi właśnie się zniechęca po pierwszym razie

      Usuń
  8. uroczy :) świetnie dobrane kolory :)
    dziewczynawrozowychokularach.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  9. Śliczny chyba spróbuje swoich sił , przydała by sie taka podusia :)
    Zapraszam http://lupicatlife.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń