wtorek, 1 września 2015

Darmowe szablony i wykroje cz. 1.

Cześć!
Z racji tego, że moje zamówienie z materiałami się przedłuża a chciałam już szyć konkretne rzeczy z nowych materiałów, mam dla Was różne szablony i wykroje dzięki którym  szycie będzie łatwiejsze.

Oczywiście szablony modyfikować do woli ale warto mieć jakaś podstawę.

1. Wykrój szablon Minionki





2. Wykrój szablon klauna


3. Wykrój szablon Spongebob'a


4. Wykrój szablon Mario


5. Wykrój konia - wersja pierwsza



6. Wykrój szablon konia - wersja druga


7. Szablon Świnka Peppa


8. Wykrój szablon morski świat - rybki, rak, rozgwiazda i meduza


9. Wykrój szablon słoń


10. Wykrój szablon kot, zakochane koty


11. Wykrój szablon ślimak

12. Wykrój szablon Aniołek, Laleczka itp.

13. Szablon żyrafa


14. Szablon kot - Kot klamkowiec



15. Szablon kota


16. Szablon myszki


17. Szablon rybki



18. Szablon kurczątko



8 komentarzy:

  1. ojej jakie fajna, sama bym chętnie sobie powycinała! :)

    Odwdzięczam się za każdy komentarz i obserwację :)
    http://eye-shadoow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajny blog. Mamy podobne zainteresowania :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuj za szablony, super stronka, pozdrawiam (:

    OdpowiedzUsuń
  5. Nawet nie wiesz jak bardzo się cieszę oglądając Twojego bloga,jest ciekawy i fantastyczny pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Suuper stronka ,pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. fajna ta strona Szukam wlasnie kotka Chcialam takiego malego zeby uszyc magnes na lodowke

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne wzory, z pewnością kilka wykorzystam - pierwszy w oczy rzucił mi się słoń, bardzo mi się podoba i chciałabym go zrobić z takiej dresówki http://pasja-julii.pl/dresowka-petelka-z-elastanem-szary-melanz wydaje mi się, że wyjdzie fajnie - na zdjęciu też wygląda jakby to była dresówka. Będę wdzięczna za wskazówki. Pozdrawiam słonecznie! Ela :)

    OdpowiedzUsuń