sobota, 28 listopada 2015

Poduszka Słodka Sówka

Cześć!
Ostatnio coraz bardzie spodobało mi się szycie poduszek. Przez przypadek zobaczyłam w internecie zdjęcie słodkiej sówki więc w głowie zaświtał mi taki oto pomysł na poduszkę z grafiką sowy.




A teraz krótka instrukcja.
1. Na początek potrzebujesz dwa kawałki materiału o wymiarach 42 x 42 cm. Końcowa wielkość poduszki będzie 40 x 40 cm także jest to standardowy wymiar.
Jeśli chodzi o sam materiał polecam oczywiście bawełnę jednak aby zaoszczędzić materiał we wzór warto użyć go tylko na przód poduszki. Na drugą stronę poduchy polecam czystą białą bawełnę lub inny kolor podobny do całego projektu.


2. Nasza grafika - u mnie słodka sówka. Szablon łatwo odrysować na papierze śniadaniowym z monitora.


3. Materiały potrzebne na wykonanie sowy - postawiłam na różne rodzaje filcu. Łatwo się szyje i jest miały w dotyku.


4. Przykładając wycięte szablony bez problemu można je wyciąć z filcu.



5. Po wycięciu wszystkich elementów warto ułożyć sowę i zaznaczyć środek poduszki aby wszystko było równo zszyte.


6. Pamiętaj o zmienianiu nici! Często mam tak, że nie  zmieniam koloru nici z czystego lenistwa. Ale zauważyłam że dla końcowego efektu na prawdę warto się pomęczyć chwile na maszynie.


7. A po zszyciu wyglądam tak!


8. Na koniec dodałam kokardkę i poduszka gotowa!








Na koniec zapraszam do grupy na facebooku której celem jest promocja i reklama blogów handmade DIY i rękodzieła. ----> klik ----> Blogi handmade DIY - grupa facebook

5 komentarzy:

  1. Naprawdę przecudne! Kiedyś więcej szyłam, teraz już nie mam tyle czasu, jednak moim marzeniem jest zrobienie takiego cuda. Zapraszam do mojej akcji dla blogerek - Wydawnictwo daje blogerkom książki w prezencie. Zachęcam do dołączenia się:
    http://wymownia.pl/darmowe-ebooki-dla-blogerek/

    OdpowiedzUsuń
  2. jaka urocza! rewellacyjna ! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajna poduszka:) mnie też kręcą takie ręczne robótki :)

    OdpowiedzUsuń