sobota, 9 stycznia 2016

Poduszka Mike Wazowski


Witam!
Dzisiaj chciałam Wam pokazać ręcznie szytą poduszkę z wizerunkiem jednej z głównych postaci filmu animowanego Potwory i Spółka czyli Mike Wazowski. Na pewno pamiętacie zieloną kulkę z jednym okiem, która była zdecydowanie jedną z zabawniejszych charakterów tego filmu animowanego.

Inspiracją był dla mnie zielono-biały materiał we wzór, który długo leżał w szafie i nie miałam na niego pomysłu. Myślę że w tym zestawieniu wygląda świetnie a poduszka (w zasadzie to poszewka na poduszkę) czeka na nowego właściciela.

Poszewka ma wymiary 42x42 cm i pasuje na standardową poduszkę typu "Jasiek".



Aplikacja została wyszyta z filcu więc jest przyjazna i miła w dotyku. Natomiast tył poszewki został uszyty "na zakładke" dzięki czemu nie musimy się martwić o guziki.



Mam nadzieję że Wam się podoba! Serdecznie zapraszam do polubienia mojego fanpage na fb gdzie znajdziesz najnowsze informacje. Oczywiście zapraszam również do obserwowania bloga :)

5 komentarzy:

  1. Kocham Mike'a! I poszewki na poduszki też kocham. Tak jak rękodzieła. Sama niestety nie mam do tego cierpliwości.
    Czy jest możliwość zamówienia u Ciebie jakiegoś projektu? :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kochana jaka Ty jesteś zdolna!! Zazdroszczę! :) Niby trening czyni mistrza ale jednak trzeba mieć jakiś dryg, a ja do szycia mam dwie lewe ręcę :)

    zapraszam do mnie :) emmadeline.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczna poduszka :)

    makelifeawsome.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń