niedziela, 14 lutego 2016

Kula z różami z crepy włoskiej (krepy, krepiny, bibuły), różana kula fioletowo pomarańczowa


Witam!
Zamówienie złożone na crepę włoską w końcu do mnie dotarło więc czas zabrać się do pracy. Ty razem postawiłam na połączenie różu i pomarańczy, które świetnie ze sobą współgrają.




Wykonanie takiej kuli nie jest najtrudniejsze aczkolwiek bardzo czasochłonne. Wykonanie tyle róż wymaga jednak dużo czasu ale końcowy efekt jest tego warty.



Kula jest idealną ozdobą do pokoju czy okna. Gama kolorów również jest ogromna dzięki czemu klienci zawsze mogą dopasować kulę do swoich kolorystycznych upodobań.


Serdecznie Was zapraszam do polubienia  strony facebook gdzie znajdziecie aktualne oferty  i cenniki kul różanych. 

Warto polubić stronę facebook ponieważ w niedługim czasie rozpocznie się seria promocji i obniżek cen czego nie możesz przegapić! 

Serdecznie pozdrawiam :)

6 komentarzy:

  1. Słodkie! Zawsze chciałam zrobić, ale nigdy nie znalazłam worka cierpliwości :D.

    Zapraszam do mnie: http://niekonwencjonalna.com

    Pozdrawiam! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale boskie <3 Bardzo ładne, podoba mi się ;D

    http://vveronikv.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo śliczna bombka*-*
    zapraszam lidkakurek.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. piękny! :) jejku aż mi sie przypomniało jak robiłam dla mojej mamy na urodziny 50 róż :) :D oj tak jest to czasochłonne, ale efekt powala :) Ja w środek wsadziłam lizaki :) Roże wyglądały piękne :) Było ich mega dużo, więc wsadziłam w doniczkę :D

    OdpowiedzUsuń